HAPTA je první ruční počítačový aplikátor make-upu na světě určený pro uživatele s omezenou pohyblivostí rukou a paží.
L’Oréal Brow Magic je první inteligentní aplikátor make-upu obočí svého druhu, který uživatelům během několika sekund vytvoří obočí na míru odpovídající tvaru jejich obličeje.
Společnost L’Oréal na veletrhu CES® 2023 představí dva inovativní technologické prototypy, které otevírají nové možnosti v oblasti krásy: HAPTA, první ruční, velmi přesný počítačový aplikátor make-upu navržený tak, aby splňoval kosmetické potřeby lidí s omezenou pohyblivostí rukou a paží, a L’Oréal Brow Magic, první elektronický aplikátor make-upu obočí pro domácí použití, který uživatelům během několika vteřin vytvoří obočí na míru.
“Pro L’Oréal spočívá budoucnost krásy v inkluzivitě. A díky novým technologiím bude krása v budoucnu ještě dostupnější,” uvedl Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal Group. “Tyto dvě spotřebitelské technologie, které letos představíme na veletrhu CES, zosobňují skutečné poslání naší společnosti: vytvářet krásu, která hýbe světem.”
Představujeme aplikátor HAPTA
Na celém světě žije podle odhadů asi 50 milionů lidí s omezenou jemnou motorikou, která jim ztěžuje některé každodenní činnosti, jako je například nanášení make-upu. Aplikátor HAPTA vyvinutý vědci a inženýry společnosti L’Oréal ve spolupráci se společností Verily Life Sciences je ruční, velmi přesný inteligentní aplikátor make-upu, který umožňuje uživatelům s omezenou pohyblivostí rukou a paží stabilním pohybem aplikovat rtěnku.
Hlavním principem aplikátoru HAPTA je kombinace vestavěného inteligentního ovládání pohybu a přizpůsobitelných nástavců, které uživateli umožňují plný rozsah pohybu, snadnější přístup do obtížně otevíratelných obalů a přesnou aplikaci, které je jinak velmi těžké dosáhnout. HAPTA tak pomáhá uživatelům cítit se sebevědoměji a užívat si nové možnosti krásy.
“Základem naší strategie v oblasti inovací a kosmetických technologií je inkluzivita,”uvedla Barbara Lavernos, zástupkyně CEO zodpovědná za výzkum, inovace a technologie společnosti L’Oréal. “S odhodláním a nadšením přinášíme nové kosmetické technologie, které naplňují nejtajnější přání, očekávání a neuspokojené potřeby každého jednotlivce.”
Aplikátor HAPTA je vybaven magnetickým nástavcem, který umožňuje snadné ergonomické použití s 360stupňovou rotací a ohybem v rozsahu 180 stupňů. Funkce “kliknutí” umožňuje uživateli intuitivně nastavit určitou polohu, zůstat v ní během používání a uzamknout toto nastavení pro budoucí použití. Aplikátor HAPTA je dodáván s vestavěnou baterií (tři hodiny do plného nabití) a nabíjecím zařízením. Po úplném nabití lze aplikátor nepřetržitě používat po dobu jedné hodiny (přibližně 10 a více aplikací).
V roce 2023 bude aplikátor HAPTA poprvé nasazen v praxi společností Lancôme, která je členem L’Oréal Group, a to nejprve jako aplikátor rtěnky a v budoucnu jako nástroj pro nanášení dalšího make-upu.
“Lancôme se již léta snaží poskytovat ženám kosmetická řešení šitá na míru. Kosmetické technologie nám umožnily naplnit toto poslání a zároveň přináší revoluci ve vývoji kosmetických produktů, služeb a umožňují individuálnější přístup,” uvedla Françoise Lehmann, globální prezidentka značky Lancôme. “Díky aplikátoru HAPTA jdeme ještě o krok dále a činíme krásu dostupnější, neboť každý by měl mít ke kráse rovný přístup.”
Představujeme aplikátor L’Oréal Brow Magic
K dosažení požadovaného vzhledu obočí bylo v minulosti potřeba několik produktů, čas a odborné znalosti, přičemž precizní výsledky vyžadovaly drahé profesionální služby, jako je microblading. Díky aplikátoru L’Oréal Brow Magic mohou nyní zákazníci dosáhnout ideálního vzhledu obočí, který respektuje jejich přirozené obočí a rysy obličeje z pohodlí, domova.
Aplikátor L’Oréal Brow Magic vyvinutý společností L’Oréal ve spolupráci s technologickou společností Prinker, která je průkopníkem v oblasti dočasného tetování, umožňuje dosáhnout profesionálních výsledků i doma. Jedná se o první ruční, lehký, elektronický aplikátor na líčení obočí, který využívá 2400 drobných trysek a technologii tisku s rozlišením až 1200 dpi, a poskytuje tak zákazníkům velmi přesný tvar obočí během několika vteřin.
Technologie Modiface AR naskenuje obličej uživatele a doporučí postup pro microblading, microshading nebo výplňové efekty.
“Síla kosmetických technologií L’Oréal je upevněna díky našim obchodním vztahům s jinými společnostmi,” uvedl Guive Balooch, globální ředitel technologického inkubátoru pro výzkum a inovace společnosti L’Oréal. “Často narazíme na brilantní technologii, která je uplatňována v jiné oblasti, než je kosmetický průmysl. Díky spojení dlouholetých zkušeností společnosti L’Oréal v oblasti kosmetiky s těmito pokročilými technologiemi jsme schopni vyvíjet průlomové kosmetické novinky, a tím přetvářet původní technologie a tradiční kosmetickou praxi.”
Jak aplikátor Brow Magic používat:
● Otevřete aplikaci L’Oréal Brow Magic a naskenujte svůj obličej pomocí Modiface Brow Reader.
● Zvolte požadovaný tvar, tloušťku a vzhled obočí.
● Na obočí aplikujte podkladový krém L’Oréal Brow Magic.
● Jedním táhlým pohybem přejeďte aplikátorem přes obočí.
● Naneste produkt pro fixaci obočí.
Líčení obočí vytvořené pomocí L’Oréal Brow Magic lze snadno odstranit běžným odličovačem. Aplikátor L’Oréal Brow Magic bude s největší pravděpodobností uveden na trh v roce 2023.
O společnosti L’Oréal
Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 35 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti. V roce 2021 dosáhla skupina se svými 85 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-commerce, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 32,28 miliardy eur. Skupina disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4000 vědců a 3000 technologických odborníků, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala lídrem v oblasti Beauty Tech. Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom